Dubtes...
Hola, em dic Évelyn
Vaig petir de bullying als 6-11 anys, i aixo va provocar que deixes de menjar.
Després tot va ser normal fins que vaig comemçar l'ESO
Vaig deixar de menjar, feia mes exercici i a l'institut no menjava.
Les nenes de la meva clase diuen que estic perfecta, tinc 15 anys, medeixo 1'55 i peso 47Kg, estic be?
No m'agraden les xuxes ni el xocolata ni res per l'estil
Estic obsesionada amb una noia del meu mateix curs, ella es perfecta!!!
Faig molt exercici, pero no hi ja resultats 🙄
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure'ns. La veritat és que no em queda molt clar com és ara la teva relació amb el menjar i amb l'esport. Si que expliques que ara fas esport i no notes resultats però m'aniria molt bé si m'expliquessis una mica més tot això.
Crec que un dels problemes és la baixa autoestima, per això ets tant exigent amb tu mateixa i tendeixes a comparar-te i idealitzar altres persones, com aquesta noia que dius que és perfecte. Ja saps el que et diré, la perfecció no existeix.... Saps que diuen de les persones amb les que ens comparem? Que en realitat allò que idealitzem d'elles nosaltres ja ho tenim però no ho sabem identificar amb nosaltres mateixos.
Penso que et podria anar molt bé intentar millorar la teva autoestima, però no intentant canviar-te sinó intentant acceptar-te tal i com ets... Sé que no és fàcil, i que portarà temps però serà una cosa que et servirà per tota la vida.
El bullying fa que ho passis molt malament en el moment que ho pateixes però una de les conseqüències és la baixada d'autoestima.
A vegades pot ajudar molt demanar ajuda a un psicòleg. A l'institut sempre n'hi ha un i potser et pot orientar una mica sobre tot això.
Si pots tornem a escriure i m'expliques una mica millor el tema del menjar i així puc dir-te alguna cosa més concreta.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga