Logotip de Adolescents.cat
Jo
Jo
Any: 2001
Comarca: Gironès
Data: 06/02/18 17:46
Estic emparanoiada
Hola bones,
Aquest cap de setmana ho vaig fer per primer cop, i estic emparanoiada ja que tinc molta por de l’embaràs. Ho vam fer amb condó i ell m’ha dit que dins meu no es va córrer, pero segueixo tinguent por. Confio en ell però conec un cas on una amiga propera es va quedar embarassada i també confiava molt amb el noi. No sé que fer, estic neguitosa i nerviosa i això es el que menys em convé ja que se’m pot retressar la regla i llavors estaré molt més espantada. Ajuda sisplau!!

Gràcies
Mariona Busto
Mariona Busto
Data: 07/02/2018 21:59

Hola Jo!

Si vàreu fer servir preservatiu correctament durant tota la relació sexual, en principi no hauries de patir. És important, que un cop hàgiu acabat comproveu sempre que el preservatiu no s'hagi trencat, així podeu quedar-vos tranquils.

Com bé dius, els nervis i l'estrès poden alterar el teu cicle menstrual. De totes maneres, si sospites que podries estar embarassada, espera uns dies a veure si la regla apareix, i si no fes-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes.

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!


Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat


">www.consultajove.cat 

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.