Perdre greix
Hola! Abans de començar moltes gracies pel treball que feu, ens ajudeu molt!
Doncs be, el meu problema es que vui baixar de pes i perdre greix. Peso 73kg i medeixo 1'65m. Soc una noia que practica karate dos hores per setmana i que menja be i variat, pero tinc el tipics "mitchelines" que m'agradaria perdre i a veure si aconseguixo aixi baixar una mica de pes.
Em podrieu ajudar sius plau? Ja he intentat menjar mes controlat (no menjar gaire greix, menjar mes verdura...) i no he aconseguit res (nomes aprimar 2 kg). No puc anar a cap nutricionista ni res, aixi que agrairia moltisim si em puguesiu ajudar!
Moltes gracies!
Alba Garcia

Hola guapa!
Primer de tot: Estar saludable, significa seguir una alimentació saludable, fer esport de manera saludable, i sentir-se bé amb una mateixa.
Segons el que ens comentes, tu segueixes un estil de vida saludable: menges bé, fas esport... Però sembla que no et sents bé amb tu mateixa. Amb el que ens comentes, el teu pes no necessita canviar. Si tens dubtes, et recomanem que puguis fer-te una revisió mèdica per valorar-ho. Però el nostre pes, aquest número, no defineix la nostre salut, a no ser que aquest ens porti problemes.
Està bé menjar verdura, però menjar peix també! Una alimentació saludable consisteix en equilibrar els diferents grups alimentaris (hidrats, proteïnes,...). Què és el que et limita a anar a una nutricionista? Potser et podria ajudar per seguir una alimentació saludable. (Que no consisteix en fer dieta, sinó en aprendre com hem de menjar, com combinar els diferents grups d'aliments que abans et comentava per estar sanes).
No podem escollir al 100% el cos que tenim. En comptes d'intentar corregir aquelles coses que "no ens agrada" perquè la societat ens ha dit que "No està bé", potser resulta més beneficiós acceptar-nos i estimar el nostre cos. Sé que és difícil, però és la clau: l'autoestima.
Un consell: Digues-te a tu mateixa, que tal i com estàs està bé! Que no cal canviar res per viure, perquè aquest és l'objectiu: viure i viure feliç.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org