necessito ajuda URGENT
Bones! Fa sis mesos vaig tenir sexe amb un noi i se’ns va trencar el preservatiu encara que jo prenc anticonceptius (pastilles) m’ha vingut cada mes bé la regla tot i que aquest mes m’ha durat un o dos dies menys de l’habitual fa dies que em sento la panxa inflada i tinc com sorolls quan em toco la part de sota el pit i estic molt preocupada encara que , m’he fet dos testos d’embaraç i em surt negatiu, sento coses a la panxa i em sento inflada necessito ajuda urgent no em puc deixar de menjar el cap i estic arribant a uns limits molts extrems.
Gràcies
Mariona Busto

Hola anonim!
Si el preservatiu va trencar-se fa sis mesos, tu prens pastilles anticonceptives correctament, la regla t'ha vingut durant tots els mesos quan tocava i els tests d'embaràs que t'has fet han sortit negatius, pots estar ben tranquil·la perquè els símptomes que notes no són per un embaràs. Pensa que si estiguessis embarassada de 6 mesos, tindries una panxa considerable i notaries perfectament el bebé dins de la teva panxa.
La panxa inflada i aquests sorolls que sents poden ser simplement gasos. De totes maneres, si tens molèsties i estàs preocupada, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar què està passant. Però estigues tranquil·la perquè pel que ens expliques no es tracta d'un embaràs.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat