Masturbació per durar mes
Bones, tinc un dubte..
Crec que soc precoç ja que quan estic amb la meva parella duro molt poc. El que acostumo a fer es abans de mantindre relacions, aproximadament una hora abans hem masturbo per durar mes.
Això es bo? Es la única manera que he trobat per durar mes...
Moltissimes gràcies!!
Mariona Busto

Hola Gabi!
No sabem que significa per tu "durar molt poc", però has de saber que els nois teniu una resposta sexual més curta que les noies, i si hi ha poca experiència i ets jove (com en el teu cas), és completament normal ejacular ràpidament!
Per tant, estigues tranquil, perquè segurament no tens ejaculació precoç. No et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis). Pensa també que si ejacules abans del que t'agradaria, no passa res realment! Estàs una estona per l'altra persona i tornes a començar (l'erecció pot tornar-se a donar passada una estoneta).
Masturbar-se abans de mantenir relacions sexuals per aguantar més, no acaba de ser una bona estratègia, bàsicament perquè et fa estar pendent més d'això que de gaudir (que hauria de ser l'objectiu principal).
Quan estiguis sol, durant la masturbació, si vols, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat