La primera vegada que em lio
Tinc 12 anys, i d'aqui poc em tinc que liar amb una noia, pero mai m'he liat i aquesta sera la primera vegada, nose que fer, molta gent quan parla de lio diu algu de la llengua que es te qque fer amb la llengua?
COM ES FA PER LIAR-TE
Mariona Busto

Hola Usuari123!
És completament normal que no sàpigues què s'ha de fer, ningú neix ensenyat, així que tranquil!
No sabem si aquesta noia té experiència o no, si en té, deixa que porti ella el ritme i tu vés-lo seguint. Deixa que les coses vagin fluint de forma natural i de mica en mica aniràs aprenent-ne. Si ella tampoc té experiència, segurament anirà perduda com tu, i us deixareu portar pel vostre instint. Pensa que no és que hagis de fer res concret amb la llengua. La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, primer amb els llavis i si us ve de gust que les vostres llengües entrin en contacte de forma suau.
Pensa que les primeres vegades és normal estar més nerviós! El més important és que et centris a gaudir, a passar-t'ho bé, ja que els primers petons no solen oblidar-se ;) i sobretot fes-ho amb qui realment tu vulguis i tinguis confiança!
Ja veuràs com anirà molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat