Preocupada
Holaa adolescents,
Estic molt preocupada perque fara cosa de 5 dies que vaig mantenir relacions sexuals amb el meu novio i la menstruació m'hauria d'haver baixat ja, ho vam fer 2 cops amb condó la primera es va corre i el condó no estava trencat i la segona no es va corre gens al condó per fora hi havia blac suposo q seria meu pero la cosa esq despres se la va tocar y allomillor tenia semem i despres em va fer dits. Si ell ejacula a la seva ma i despres em fa dits despres de netejarse amb un mocadó hi ha risc d'embaràs??
Mariona Busto

Hola Anoni!
Si heu utilitzat el preservatiu correctament durant tota la relació sexual (fent-ne servir un de nou cada cop) i heu comprovat sempre que estigués ben col·locat i que no s'hagués trencat, podeu estar tranquils perquè els preservatius són un mètode anticonceptiu amb una eficàcia alta.
Si es va netejar bé les mans, abans de masturbar-te i introduir-te els dits, en principi no hauríeu de preocupar-vos. De totes maneres, si veieu que van passant els dies i la regla no et ve, pots fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho. Però recorda que els mateixos nervis poden provocar que la regla et vingui amb retard.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat