Condó
L'altre dia la meva novia i jo vem intentar fer-ho per primer cop,i la questio esque li estava fent dits i ella tambe me la tocava i tot anava be, fins que em vaig posar el condo i el penis sem baixava poc a poc, i em vag preocupar. Volia preguntar perque pot ser.
La unica conclusio que vaig treure es qje es per la textura del condó.
M'ajudaries molt.
Gracies.
Mariona Busto

Hola Xexi19!
El que expliques que et va passar, és bastant freqüent les primeres vegades que es tenen relacions sexuals amb penetració, i moltes vegades la causa d'aquesta baixada de l'erecció són els nervis (normals i típics de les primeres vegades).
La nostra recomanació és que no li doneu més importància de la que realment té. Fixeu-vos que segurament com més pendents estigueu de l'erecció més complicat serà que aquesta es produeixi. Per tant, centreu-vos a passar-vos-ho bé, i si veieu que quan arriba el moment de la penetració i poseu el condó, l'erecció baixa, tranquils, seguiu jugant, acariciant-vos, masturbant-vos... i intenteu-ho passada una estona.
Si notes que el preservatiu et pica o et molesta, seria important descartar que no tinguessis al·lèrgia al làtex o que la mida del preservatiu no fos l'adequada.
Per últim, tingueu més d'un preservatiu a mà per si de cas! ;)
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat