Molta sang a la primera vegda
Hola!! Moltes gràcies per llegir-ho. El cas és que necessito ajuda perquè estic molt preocupada. Fara cosa de dos dies vaig perdre la virginitat i em va fer molt de mal (cosa que se que es normal) pero em va sortit molta sang. Casi com si m’hagues vingut la regla pero es impossible perque aquesta, mha de venir en dues setmanes. Va sortir sang quan portavem una estoma amb la penetracio. Vam haver de parar perque en sortia moltissima. Al cap d’una mitja horeta jo estava molt adolorida. Em punxava l’uter i em segui sortint sang. Avui, dos dies despres, quan m’aixugo encara en surt una mica.
Fara cosa d’una setmana vaig anar al ginecoleg perque mhavien de fer una ecografia per mirar-me els ovaris i em van dir que tot estava molt correcte. Per tant, no crec que sigui un “problema sanitari”. La meva peegunta es: es normal que me’n hagi sortit tanta?
Mariona Busto

Hola Anònima!
La primera vegada que es mantenen relacions sexuals amb penetració, es pot sagnar pel trencament de l'himen. La quantitat de sang que surt és variable en funció de la noia.... i ens és complicat poder valorar si va ser molta o poca perquè dependrà amb què ho comparem.
Si observes que el sagnat persisteix, o que a la pròxima relació sexual segueixes tenint molt dolor i tornes a sagnar amb tanta quantitat, et recomanem que tornis a demanar hora al ginecòleg perquè pugui valorar-ho. Explica-li sense vergonyes el que t'hagi passat i podrà dir-te si tot està correctament o no.
De moment, si l'ecografia va sortir bé, el sagnat ja ha desaparegut i el dolor també, estigues tranquil·la i a veure com va la següent vegada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat