Tinc por...
Hola, en dic Maria.
T'explico, fa una setmana aproximadament un noi en va dir que li agradava, i jo li vaig dir que no per que no estaba preparada, en veritat en torna boja pero no se que fer... apart l'altre día em va demanar de liar-nos, i esque no vaig saber que dir-li... mai m'he enamorat i tinc por de que pugi pasar...
Mariona Busto

Hola mariiaa.alvrzz!
Què és el que et fa por exactament? Enamorar-se és un sentiment molt bonic i que val la pena sentir a la nostra vida.
Si tu no et sents preparada, no et forcis a fer quelcom que tu no vulguis fer. Pensa que no hi ha pressa i és molt important respectar el nostre propi ritme. Potser estaria bé que us coneguéssiu una miqueta més, que la confiança entre vosaltres augmentés, així segurament et serà més fàcil parlar amb ell dels teus dubtes i neguits.
Dóna't el temps que necessitis per decidir que vols fer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Maria!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat