No se si arribo al orgasme (Lunita (poso això per enrecordar-me de la consulta))
Bon dia,
Primer dir que no se si ja he fet aquesta consulta abans però no la trobava per lo que si és així no se quina va ser la resposta i perdó per si ho heu de tornar a respondre.
Doncs bé, quan em masturba el meu novio o em masturbo ja sigui fent-me dits, o exitant les vores de la vagina i clítoris crec que sí que arribo al orgasme, però dic crec perquè no se realment si a lo que arribo és l'orgasme ja que no crido com a les pelis o al porno. I ja sé que allò és ficció, però tot i que noto com aquesta sensació de "clímax", no és tant exagerat com se diu i a més és bastant breu. Vull dir tampoc és per a tant i no sé si es que ho faig malament, o tinc algún problema.
Helena Angel

Hola Tori,
He estat buscant la consulta anterior que ens comentes i no la localitzo, em sap greu que no hagis rebut resposta. Per sort aquesta sí que l'hem rebut!
Si has arribat o no a l'orgasme només tu ho pots saber, ja que és una
sensació subjectiva que només tu pots sentir i saber si has tingut o
no. Pensa que l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la
resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es
nota els genitals, com unes petites contraccions a la vagina que
produeixen molt de plaer. Davant d'això el cos pot reaccionar de moltes
maneres, el porno ens mostra una de les possibles reaccions però no tothom reacciona igual (per sort!), hi ha noies que senten tremolor, altres que senten tensió i relaxació, etc...
Dóna't temps per anar descobrint miqueta en miqueta la teva sexualitat i el teu plaer.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat