Pel amb crostes
Sóc rubia i a mi sempre m'agrada tenir el pel bonic. El problema es que em surten crostes i no sé que fer. Primer em pensava que podia ser culpa del xampo, però el meu germà també en te i utilitzem xampus diferents.
SOLUCIONS SI US PLAU???!!!!
Alba Garcia

Hola guapa!
Entenc que et preocupi molt això de les "crostes" al cabell. A vegades la pell si està una mica seca es va renovant, i com que hi ha el pèl és més difícil d'eliminar aquesta "pell seca".
A vegades també pot ser causa del sabó pel cap que el faci malbé la pell (encara que el teu germà i tu tingueu sabons diferents, pot ser que tinguin elements químics iguals els quals provoquen això que us passa.
Et recomanem un parell de coses:
1. Ja sé que et resultarà difícil si et veus les crostes, però intenta reduir les vegades que et rentes el cap, mira de fer-ho cada dos dies o almenys un dia si i un dia no. Pensa que com menys químics li posis, la teva pell funcionarà de manera més natural.
2. Pots consultar al metge o a la metgessa i que et derivi al dermatòleg o la dermatòloga, i així que mirin bé perquè et passa això i et prescrigui alguna cosa per recuperar i cuidar la pell del teu cap.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga