he recaigut ?
Hola,
Fa cosa de un any que em van diagnosticar anorèxia nerviosa i depressió, per sort l'anorèxia la vaig superar pero pel que fa a la depressió no. Em van explicar que la xocolata fa que ens aporti energia més depressa , per això quan tinc la necessitat d menjar-ne molta és cosa de que no dono prou aliment al meu cos. Ara, aquests dies torno a tenir el neguit de voler menjar-ne més del compte. A part , que m'ha tornat a dies la por a menjar. A tot això estic preocupada per si he pogut tornar a recaure, ja que quan em va passar no estava conscient i per a mi menjava igual tot i que tothom em deia tot el contrari. Què puc fer?
(Encara vaig amb la psicòloga i amb la infermera).
Alba Garcia

Hola guapa!
Dius que encara estàs amb tractament per el diagnòstic d'una depressió i que et preocupa tornar a recaure amb l'anorèxia... Tot i això dius que fa un any que et van fer el diagnòstic, i això es fa molt poquet!! No sé quin seguiment estàs fent amb la psicòloga i la infermera però veig que es una cosa que et preocupa i que potser encara no has fet net del tot... pensa que en molts casos els tractaments dels trastorns de la conducta alimentària duren més d'un any, perquè s'han de treballar moltes coses i imagino que encara més si hi ha una depressió commòrbida (alhora).
M'agradaria que et posis en contacte amb nosaltres i així ho poguéssim parlar més tranquil·lament, perquè volem ajudar-te!
Si vols pots trucar-nos al 93 454 91 09 hi som de dilluns a dijous de 16 a 20 hores! I així podrem veure com estàs i podrem aconsellar-te millor.
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org