Cabell!!!
Hola!
Tinc un problema amb el meu cabell. És molt grasós i sempre li dona una visió bruta. Per exemple me'l rento el diumenge per la nit, el dilluns està be i nét, però el dimarts ja està amb el aspecte de no estar rentat. El dimarts per la nit me'l torno a rentar. El problema no es rentarse'l cada un dia, sinó que aquell aspecte mai se m'anat encara que m'hagi rentat amb xampús anti-grasa. Després, no me'l puc rentar cada dia perquè perd la brilantor, ja ho he provat.
Ajudaaa necessito alguna solució...
Mersiiii
Alba Garcia

Hola bonica!
Com dius hi ha diferents tipus de cabell i això ve molt determinat també pel tipus de pell que tenim. Hi ha gent que la té més seva i altre gent que la té més grassa. Els professionals recomanen intentar utilitzar productes el més natural possibles, i que encara que ens costi intentar no rentar-nos el cabell cada dia. Per molt que sembli incoherent, com més temps passa que no ens rentem el cabell, amb el temps, més "net es manté". Una persona que se'l renta cada dia, si un dia no se'l renta es notarà molt. En canvi si t'acostuma a rentar-te'l menys, això ho notaràs de que sembla que no s'embruti tant! Al principi segur que et serà una mica incòmode però veuràs que ho notaràs amb el temps. Una altre cosa que recomanen és NO utilitzar productes extres (com sèrums, espuma, laca...) ni planxes... intentar mantenir el cabell el màxim natural possible. I per últim no tocar-te'l gaire amb les mans, perquè a les mans tenim sempre més brutícia i si te'l toques més sovint et queda més greixos.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet ;)
Alba Garcia