Celulitis
Holaa, tinc 14 anys,
Aveure, estic molt primeta de panxa, braços i cames pero a la part de dalt d les cuixes i al cul tinc celulitis i nose com solucionarho! Aquest any no faig cap extraescolar (esport), pero sempre nhavia fet. Per molt esport que fes, seguia tenint el cul i les cuixes bastant grassos (sense celulitis, però) o aquest any mesta sortint i nose que fer per eliminarla!
Moltes gracies!!!
Alba Garcia

Hola guapa!
Moltes vegades ens pensem que la cel·lulitis és una cosa dolenta que hem de eliminar del nostre cos.
Així en plan broma sempre penso: Què ens ha fet la pobre?
La societat ens ha venut que és dolenta perquè així pot omplir-se les butxaques de diners oferint-nos remeis (molt ineficaços) per desfer-nos d'ella.
Et posaré un altre exemple: Imagina't que jo ara poso de moda que el nas és lleig. Que el nas no serveix per res, que amb un forat per respirar ja fem suficient. Tothom es voldria treure el nas... la gent que no es pogués operar se'l taparia amb una màscara... a les fotos el retocarien amb photoshop... Oi que sona ridícul? Hem d'aconseguir tenir la mateixa sensació quan ens parlen de la cel·lulitis.
Espero haver-te fet pensar i haver-te ajudat!
Un petonet
Alba Garcia
www.acab.org