Alimentació
Holaa,
Primer de tot moltes gràcies per els vostres consells perquè realment ajudeu molt.
Vull aprimar-me i no ho acabo d'aconseguir. M'agradaria que em donessiu alguns consells, i si potser que no siguin els de sempre, com fer esport, perquè ja en faig. I l'alimentació a vegades m'agafen "atracons" de menjar, però en general menjo prou bé. I vull aprimar-me, perquè em sento molt malament amb mi mateixa i necessito alguns consells...
Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Carlota López Ballestar

Bona tarda bonica!
Moltes gràcies, la veritat és que ens encanta quan ens dieu que us ajuden els nostres consells.
Bé, com saps quan una persona vol perdre pes el primer és veure si realment la persona ho necessita. Amb el que m'has escrit no puc donar-te cap informació sobre això, m'aniria molt bé si m'envies el teu pes i la teva alçada tot i que s'hagin de tenir en compte molts altres elements. Per això, la meva recomanació és que demanis hora amb un/a endocrí/na o nutricionista, perquè et digui el seu punt de vista.
A partir d'aquí el segon punt important és el com aconseguir perdre pes. Moltes vegades busquem solucions ràpides i no funcionen gens bé. Poden ajudar-nos a perdre una mica de pes ràpid però després el recuperem i encara en guanyem una mica més.
Per això sempre s'ha de fer poc a poc i seguint una alimentació equilibrada, adequada a les teves necessitats.
Evidentment fer esport també és molt important, intenta que siguin activitats que t'agradin en que l'únic objectiu no sigui perdre pes sinó divertir-te, passar-ho bé, etc.
Si vols enviem aquesta informació i intento donar-te alguns consells més específics.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga