?
Hola,
fa un any vaig començar a autolesionarme,per problemes. I encara seguixo,per problemes.
Cada vegada les tallades són més grans. A casa no ho saben,el altre dia la mare em va veure el braç i em va preguntar que m'havia pasat i li vaig dir que m'havia caigut i m'havia fet mal amb una pedra i s'ho va creure.
Només ho sap el meu millor amic que em tallo,m'ha trata d'ajudar però no a sigut possible,per que sempre que parlem del tema posò alguna excusa,no m'agrada parla de perque ho faig.
Gracies per la ajuda.
Laia Sala

Hola!
Sembla que estàs en un punt on no vols seguir així i vols acabar amb tot aquest malestar que tens dins i aquest és un gran pas! Crec que et toca fer un pas endavant i parlar-ho amb persones importants per tu, ja sigui la teva família o algun professor. Necessites trobar l'ajuda del teu entorn (ja que des d'una pantalla és difícil), necessites poder-te obrir amb algú i explicar com et sents. Necessites buidar una mica tota aquesta brutícia de problemes que has anat acumulant.
L'autolesió no deixa de ser una "distracció" per no pensar en tot el que realment et fa mal. Quin és el problema? Que aquesta distracció està començant a ser massa dura, massa dolorosa i massa perillosa. Ara és moment de buscar aquelles persones del teu voltant que et poden ajudar a sortir d'aquest pou.
Sé que és molt difícil fer el pas, però recorda una cosa: Tens dret a ser feliç!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico