Vegetariana
Molt bones. Estic en progres de ferme vegetariana i voldria saber una cosa: es necessari anar a un dietista o nutricionista? Esq jo els hi dic als meus pares q vull anar pero ells no nestan convençuts nose per quina punyetera raó. Sisplau contesteume la pregunta🙏🙏.
D'altra banda, laltre dia mirant amb monpare vam trobar una web on hi ha tot un menu setmanal i mensual de plats vegetarians i us agrairia molt que us u miressiu una mica per sobre i que em diguesiu si es completament sa i si estic menjant be. Us deixo l'enllaç aqui: http://www.consumer.es/alimentacion/menus/vegetarianos/
Moltes gracies sisplau espero que em contesteu aviat💜💜
Gracies per tot el que feu❤❤
Alba Garcia

Hola guapa!
Es normal que els teus pares no estiguin massa covençuts, tots els canvis a la vida al principi ens costen una mica. Nosaltres sempre recomanem que us espereu fins que els pares estiguin més fabor perquè això us estalviarà mals de cap. Però si estàs ben segura dels motius dd'aquest canvi tant important, que sàpigues que es pot seguir una alimentació saludable tot i no menjar carn.
M'he mirat el menú aquest que ens has passat i està bastant bé, per millorar potser es podrien afegir més llegums.
Seria ideal poder assessorar-te a través d'un/a professional de la nutrició perquè així podries etsra segura que estàs equilibrant bé els àpats.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
ACAB