No se que em passa
Holaaa
últimament nomes tinc ganes de plorar, no conto el que em passa a ningu pero es que realment tampoc u se
També em costa moltissim concentrar-me i dormir-mr. Els meus pares saben que estic malament pero diuen que no em poden ajudar si no els conto el que em passa. Em costa molt arribar a la arrel del problema.
no se que fer, help
Laia Sala

Hola bonica,
És natural que et preocupis, però tens una gran sort: els teus pares et volen ajudar i estan al teu costat.
A vegades no sabem què ens passa ni trobem el motiu per sentir-nos més vulnerables o més tristes, jo no ho puc endevinar, però intentaré donar-te algunes eines/preguntes per ajudar-te a descobrir-ho tu mateixa:
• En quins moments del dia et sents així?
• Al llarg de la setmana, quantes vegades et sents així?
• Hi ha algun lloc on et sentis una mica millor?
• Quines persones et fan sentir més còmode?
• Quines persones empitjoren el teu estat d'ànim?
• Quant temps fa que notes aquesta sensació?
• Coincideix amb alguna etapa del teu període menstrual? (ovulació, menstruació, post-menstruació...)
• Hi ha hagut canvis a la teva vida últimament?
• Amb les teves amistats com ho portes? en parles?
Intenta observar-te una mica per poder veure si hi ha alguna qüestió que hi estigui relacionada. També és possible que el teu cos i la teva ment et demanin un temps per tu i per això es posen en mode "tristesa" i recolliment, per afavorir trobar un moment per pensar en tu i recol·locar alguns aspectes de la teva vida.
Espero haver-te ajudat una miqueta ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico