No sé que em passa.
Hola nois. Porto molt de temps sense saber que em passa i volia que em donguessiu la vostre opinió.
Us posso en situació. Jo ara tinc 17 anys i estic sortint amb la meva parella fa més d’un any i estic molt enamorada d’ell. Quan tenia 13 anys un amic meu em va confessà que li agradava, pero jo no vaig voler res amb ell perquè em considerava molt petita... El cas es que, per molt petita que fos, em vaig enamorar d’ell. Vam estat aquests 4 años sense creuar paraula, únicament es creuen les nostres mieades pel carrer. He estat tots aquesta anys pensant amb ell, ell amb las seves parelles que sempre deixava i jo soltera. I jo sempre pensant amb ell, encara que portessim anys sense parlar. El cas es que jo tinc parella i me’l estimo moltíssim, estic enamorada d’ell i per res del món el deixaria, pero no sé que em pasa que encara segueixo pensant amb l’altre noi i buscantlo amb la mirada pels carrers. Obviament, tot això la meva prella no ho sap, em sentiria fatal perquè no s’ho mereix. Sé que no hi ha solució però m’agrdaria que em donguessiu la costre opinió.
Laia Sala

Hola!
Segurament es tracta d'un "tema no resolt". La nostra ment té fascinació per aquests casos, per acabar "tot allò que comença", o recordar allò que no està acabat. És probable que, quan vas prendre la decisió que no volies res amb ell perquè et consideraves massa petita (bona decisió escoltar el teu cor!), hi hagués una part de la teva ment que es preguntés: "què hauria passat si...?" i aquesta pregunta continua donant voltes dins teu.
Així que tens diferents opcions:
• Acceptar que és una història passada i que no sou les mateixes persones (que heu canviat)
• Intentar contactar amb ell i conèixer com és actualment
Aquesta última opció té el risc que el pensament "i si...?" es torni més fort i més obsessiu (els pensaments, com més presents els tenim, més forts i enganxats queden). Així que valora si la teva relació actual et fa sentir bé i si val la pena posar-la en risc.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico