ella i els meus sentiments...
hi ha una noia que m'agrada molt i de vegades ens liem, el cas es que diu que ella sortiria amb mi pero no pot i jo se que ella vol, que puc fe? no la vull deixa anar perquè ella hu es tot per a mi. AJUDEM SISPLAU
Laia Sala

Hola!
Una relació ha d'aportar beneficis per les dues parts i entre tots dos heu de pactar com voleu que sigui aquesta relació. Sembla que ella no té massa clar aquesta part de "formalització" de la relació, però t'ha explicat exactament els motius?
Potser et toca escoltar quins són els seus arguments, els seus dubtes o les seves pors per veure si la teva idea de parella hi encaixa. És a dir, tu tens dret a reclamar la relació que tu vols i ella també té dret a reclamar la relació que vol ella. Per això és important parlar sobre els vostres objectius, les vostres il·lusions, els vostres projectes...
Si no us poseu d'acord... potser tocarà prendre una decisió que no t'acabi d'agradar...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico