Liar-se
Hola,
M'he enamorat per primera vegada d'una noia. Ens vam conèixer fa 6 anys, però en els últims 8 mesos hem agafat molta confiaça.
M'he adonat que realment m'agrada i jo a ella també. Últimament estem més unides però no ens atrevim a liar-nos, ja que no ho hem fet mai i no sabem com fer-ho. Podeu donar-me algun consell?
A part d'això ens fa por la reacció de la gent del nostre entorn i no sabem com explicar-ho, principalment als nostres pares ja que no s'ho esperen. Com els hi podem dir d'una manera que no els impacti gaire?
Laia Sala

Hola anònima!
Que fantàstic que totes dues sentiu el mateix! Sentir que corresponen als teus sentiments de la mateixa manera és quelcom màgic!
Així que no us atabaleu, deixeu fluir la vostra relació, espereu trobar una estona que estigueu còmodes, que us vingui de gust a totes dues... i aneu escoltant el que us demana el vostre cos. No hi ha una manera "exacta" de fer-se un petó, sinó que hi ha tants petons com relacions. Així que aneu descobrint el vostre propi cos, que és una sensació molt agradable!
Pel que fa als vostres pares, vosaltres heu d'escollir el que voleu dir, quan i com. És a dir, podeu deixar entreveure que aquesta persona és molt especial, que us sentiu molt a gust... Preguntar-los si s'han plantejat alguna vegada que el seu fill/a sigui homosexual... A veure com responen! Segons la seva reacció podreu valorar si ho dieu directament o bé heu d'aplanar el terreny explicant-ho primer a una part de la família i després a l'altra o quina estratègia seguiu.
Però recordeu el més important: la vostra felicitat!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico