Sang al ferme dits
Hola! Ultimament el meu nuvi ha començat a tocarmi i necesito saber perque quan parem sempre veig q ma sortit una mica de sang, ens ha pasat unes dues vegades i tinc por! Ajuda!
Helena Angel

Hola Anònim,
No sabem què fa ell per a que sagnis, si introdueix els dits dins la vagina per a estimular-te i donar-te plaer, potser no serà la millor via per a proporcionar-te plaer. Com hem comentat en moltes ocasions, la gran majoria de terminacions nervioses a nivell vaginal estan a la zona externa i a la zona del clítoris. Possiblement si ensenyes la teva parella com estimular-te, de quina manera t'agrada més, amb quin ritme i quina pressió, possiblement gaudiràs més de l'estimulació.
Hem de pensar que les nostres parelles no saben com funciona el nostre cos, per tant som nosaltres les que després de conèixer-nos a la perfecció i conèixer com funciona el nostre plaer, hem de poder ensenyar a les nostres parelles, com i de quina manera ens agrada.
Per tant, intenta ajudar la teva parella, guía'l, indica-li com t'agrada sentir plaer.
Ara bé, si seguiu estimulant introduint i segueixes sagnant, et recomanem que consultis amb el ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat