ja no se que ferrr ajudaa!
hola! Es el primer cop que us escric, però he vit que feu una feina genial aixi que necessito la vostra ajuda!!
Estic una mica preocupada per el meu cos i es que jo faig dansa durant bastantes hores a la setmana i jo em peso que amb aixo podria estar mes prima pero no, i es que nose no em trobu gaire agust amb les meves cames ja que tinc molta cadera i cuixa , i la cintura petita i es que necessito aprimarme i nose com fer-ho, quen era mes petita ja vaig anar a un nutricionista i em va funcinar pero des daquella temporada segueixo el mateix menu diari i d'aixo ja fa temps. Tot i aixo no maprimo i ja nose quee fer si hi ha algun metode per aprimar les cames, cuixes... ja que minpedeix una mica el meu pes amb el meu hobby i magradaria que no fos aixi. Jo faig 1'60 daltura i peso uns 65kg.
si em podesiu donar algun consell, gràciees!!!
Alba Garcia

Hola bonica ;)
El món de la dansa és molt exigent amb els cossos... i això és molt dur! D'alguna manera porta a un nivell de perfeccionisme corporal que és un gran enemic per la nostre autoestima.
El que determina la salut d'una persona no és tant el número de la balança, sinó l'estil de vida que porta: Tu fas esport, segueixes una alimentació saludable, però no et sents bé amb tu mateixa.
Em dóna la sensació que el que necessites canviar no és el teu cos, sinó com ets sents amb tu mateixa. Que els hi passa a les teves cames i a les teves caderes?
Ens han ensenyat a odiar el nostre cos, i a subratllar les nostres "imperfeccions". I en diem imperfeccions perquè tenim al cap un model de perfecció que ens han imposat, però que no es representa. No ens representa, perquè aquest model és molt estricte, i creu-me és impossible que totes les dones puguem seguir el ritme d'aquest model.
Total, que ens tenen ben convençudes de que "estem mal fetes", de que tenim coses que estan malament, de que hem de canviar per estar millor...
Amb tot això, quin consell et dono, doncs que canvis la manera de mirar el teu cos: en comptes d'assenyalar-lo i marcar amb un boli vermell el que està malament, puguis veure el cos que tens, saber què pots fer gràcies a aquest cos, i estimar-lo :)
Espero que t'hagi fet pensar una miqueta!!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org