no l'entenc
no ens coneixem en si, pero agafem el mateix tren cada mati, i vivim al mateix poble. Mai hem parlat ni res. Ell a mi m'agrada, pero ns si jo a ell li agrado. Un dia em mira un monton i se'm apropa, i als dies de cop passa de mi. A vegades penso que es posa gelos d'un altre xaval, porque sempre que passa de mi he estat al costat de l'altre. Despres sempre apareix i desapareix, i qual jo ho vaig em posa mala cara. La cosa es que estic super confosa, i ns si passar d'ell o que fer, perque fa moltes coses que donen que pensar i tal pero no em vull rallar mes el cap.
Laia Sala

Hola Stranger,
Saps que normalment no solem donar consells però en aquest cas te'n donaré un:
Si la informació no és clara i no és directe, passa pàgina!
És a dir, si tu sents que és complicat i confús, que estàs esperant per veure "quin dia té" i que a vegades et parla i a vegades t'ignora...potser serà millor que t'oblidis d'ell, no?
Realment vols iniciar un tipus de relació amb algú que et fa sentir inquita des del principi? A vegades les primeres impressions (i els primers comportaments) ja ens donen informació de com és la persona, així que valora si et val la pena estar "esperant-lo" o prefereixes centrar-te en la teva vida ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico