🌹
Hola.
Sóc verge i hem fa molta molta vergonya pensar en que m'haure de treure el sostenidor quan ho fagi. Osigui no tinc por ni nervis per el moment si no vergonya de que al treure'm el sostenidor el noi vegi que tinc les tetes caigudes.
Pf perque tinc una talla 100 i clar amb el sostenidor queden super be rodones ben posades i pf.
Vull saber si sol passar a mes gent i consells per no estar tan preocupada.
I si puc fer alguna cosa perque puguin una mica.
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, en les relacions sexuals i íntimes, tu marques el ritme i decideixes què vols fer i què no vols fer. És a dir, si no et sents còmode, no has de fer res de manera forçada, d'acord?
Pel que fa a la forma dels pits... Cada noia té uns pits diferents i la forma depèn de molts factors. Igual que els cossos, no hi ha uns "pits" iguals per totes, així que hem d'aprendre a estimar-nos, acceptar-nos i excitar-nos amb el nostre propi cos. Et proposo un petit exercici:
• Busca una estona que estiguis tranquil·la i en un moment íntim.
• Comença a acariciar-te el teu propi cos, sent la teva pell, disfruta de tu mateixa...
• Quan et vingui de gust, pots posar-te davant del mirall per observar i acariciar els teus pits.
La societat ens ensenya a fer molta autocrítica amb el propi cos, però poques vegades ens ensenya a estimar-nos, així que.... ho hem d'aprendre pel nostre compte!
Finalment vull aclarir un petit detall en les relacions sexuals. Et suggereixo que vagis avançant mica en mica i vagis descobrint noves formes de tenir relacions sexuals. Qualsevol contacte íntim i correspost amb una altra persona és una relació sexual, així que explora amb les mans, amb diferents parts del cos, toca i deixa't tocar.... Així aniràs agafant confiança i complicitat amb aquesta persona i et sentiràs més segura quan hagis de mostrar completament el teu cos.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico