no em vull "liar"
Fa mesos que veig que hi ha noies que m'atrauen i que podría tenir una relació amb elles, però hi ha dos problemes: a les que m'agraden de veritat no m'atraveixo a dir-li per por i tampoc em llenço per por de si em fa la cobra i després hi ha mal rollo. i l altre es perque em fa com cosa liarme i que ames no ho he fet mai.
És normal el que em passa??
Helena Angel

Hola Barnaus,
El que et passa és completament normal! És normal que estiguem nerviosos les primeres vegades que ens liem amb algú, no naixem ensenyats i el "no saber" sovint ens genera inseguretats.
El més important és que quan passi, puguis sentir realment el que està passant, que et deixis guiar pels seus moviments. Ara bé, per a donar el pas, en primer lloc, hem de tenir un consentiment de l'altre persona, per això el terme "llençar-se" no ens agrada massa. És important abans de donar el pas, saber si l'altre persona vol liar-se amb tu o no.
Per tant, abans de preocupar-te de si liar-te o no, ocupa't de donar algun pas per a conèixer-les ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat