ES important
Em dic Vera, tinc 18 anys, peso 48kg i medeixo 1'52 es saludable.
Jo soc una persona que quan començen els examens deixo una temporada de manjar osigui em passo metades com el esforzar i el serenar porque vec que es una perdura de temps.
Faig esport entreno cada dia natacio, amb un entreno em vain marejar i em vaig desmayar vaig anar al metge porque tambe tenia molesties al toras i ere un esguix la analitica que em van fer va anar be.
El único es que em marejo igual i nos de on em be.
Si pregunteu si ho faig per a primar-me la resposta es no, porque no ho trobo important el fisic
si em puguesiu contestar o agrairia, gráceis
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Primer de tot vull agrair-te que hagis escrit al consultori. Em sembla molt curiós que justament durant els exàmens comencis a menjar poc i a saltar-te àpats. Dius que ho veus una pèrdua de temps i que el físic per tu no és important.
A vegades, en moments d’exàmens ens esforcem tant en el resultat que oblidem lo important que és deixar un temps per cuidar-nos i descansar. Encara que sembli mentida si no descanses després et costa molt més concentrar-te i per tant tardes més en estudiar. No cal dir que si vas al examen sense menjar el teu rendiment baixa i repercuteix en la nota final.
Crec que tot això pot estar molt relacionat amb l'autoexigència i el perfeccionisme i penso que hauries d'intentar treure't una mica de pressió.
És important que et cuidis perquè mira el que ha acabat passant... Les persones necessitem menjar per estar nodrides i evidentment necessitem destinar un temps a menjar.
Si necessites res estem aquí per resoldre els teus dubtes. També pots trucar-nos o venir a l'ACAB (www.acab.org)
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga