La trista vida
Actualment faig 4rt de la ESO. Des de que faig tercer de primaria m'ha agradat la mateixa noia. En veritat em va agradar fins a primer d'ESO tot i que a segon em vaig tornar a enamora, tot i que d'una manera més "madura". Amb ella mai he tingut cap tipus de relació. Jo sóc molt tímid, i no coinsidim a classe. Només la vec pel pessadis on quan torno cap a casa. Sóc el típic que considera un bon dia el fet de l'hagi pogut mirar ja que per horari no sempre és possible.
Ella és perfecta, per mi és la persona ideal. Normalment quan una persona diu això ho diu per un sentit més físic, jo no. És la persona més inteligent que conec, la que treu millors notes, la més amable, la més bona persona, la més húmil. Té absolutament tot.
No sé com hem veu ella, últimament intento apropar-mi més però és molt difícil, no tinc ni la suficient confiança ni valentia per fer-ho. A part de tot això cal dir que jo no m 'he liat mai.
Ara mateix estic destroçat perquè apart de la confosio ahir em va semblar escoltar uns comentaris de que ja tenia novio.
No sé què fer. Necessito ajuda urgent.
Gràcies
Laia Sala

Hola!
És molt bonic idealitzar una persona i admirar-la d'aquesta manera, però et queda una part important de la feina: comprovar si tot això que has imaginat és real. És a dir, si ella realment és així, si t'agrada estar amb ella, si sents que ella també et correspon amb la mateixa admiració...
Potser el millor és intentar apropar-te més a ella (ja sigui de manera física o a través de les xarxes) i així podràs veure com reacciona, si et segueix el fil, si també es preocupa per tu... i després ja veuràs com evoluciona la relació ;)
No tinguis pressa, parla-hi i observa la seva reacció per continuar apropant-te a ella o per deixar d'insistir.... D'aquesta manera tindràs una resposta sobre el seu interès per tu.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico