pot ser?
no se si es normal o es una cosa rara
pero es normal que quan em masturbi no senti res?
en plan que no em corri ni res d'aixo?
gracieeeeees!!
Mariona Busto

Hola Valentina!
Pot ser que quan ens iniciem en la masturbació encara no hàgim descobert de quina manera ens agrada fer-ho, què ens provoca més plaer i com estimular-nos per aconseguir arribar a l'orgasme. Així que de mica en mica, aniràs sabent millor com t'agrada fer-ho.
Recorda que la zona més erògena de les noies està fora de la vagina. El clítoris és l'òrgan més sensible i la seva única funció és proporcionar plaer.
El primer que et diríem és que provis de mirar-te els genitals amb un mirallet, així veuràs com són. Després, localitza on està el teu clítoris, i quan tinguis una estona d'intimitat i et vingui de gust, prova d'acariciar-te per les diferents zones. Veuràs que cada part et fa sentir unes coses diferents, i serà tu qui et coneguis millor el teu cos! Recorda que la vagina no té tanta sensibilitat com el clítoris!
És importat també que la teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, fantasies o pensaments que t'ajudin a excitar-te. No et centris únicament en els teus genitals, descobreix quines altres parts del teu cos t'exciten i et proporcionen plaer! Vés a poc a poc, amb tranquil·litat i concentra't en gaudir. Tot i que el clítoris només serveix per experimentar sensacions agradables, no a totes les noies els agrada l'estimulació directa i prefereixen acaronar-lo pels costats, per exemple. No tinguis pressa, és un procés que requereix entrenament i has d'anar veient i descobrint, de mica en mica, què t'agrada a tu i de quina manera.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Valentina!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat