No entra
Holaa!!! El meu problema es que ho he intentat fer ja moltes vegades amb el meu novio però en el moment de la veritat no acaba d’entrar, ja que em fa mal i no sembla que el forat es dilati del tot. Que puc fer?
Mariona Busto

Hola Didi!
Heu provat d'introduir primer un dit? Et fa mal també? Fixa't que si anem directament a la penetració, és molt probable que les coses no surtin com esperàvem. Els mateixos nervis de les primeres vegades poden també contribuir a que estiguem més tenses, i per tant la nostra musculatura vaginal també es tensa impedint que la penetració es pugui donar.
Per tant, us recomanem que aneu més a poc a poc, que doneu temps a que els vostres cossos s'excitin, i per tant, que els teus genitals estiguin ben lubricats de la mateixa excitació. Si no us centreu només en la penetració, és probable que us relaxeu més i que tot vagi millor. Proveu primer a introduir un dit, sense que faci mal, després dos, i així quan vulgueu introduir el penis serà més fàcil. Paciència i a poc a poc.
Si tot i així, veieu que no ho aconseguiu, pots anar al ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat