Cames grosses. Tinc el pés correcte?
Holaa
Ja ho tenia present abans però ara amb els pantalons curts m'hi fixo més. Tinc les cames molt gruixudes: les cuixes les tinc gruixudes i la part dels bessons (no sé com es diu) també. No em preocupa tant la part de les cuixes però l'altra si. Em podrieu aconsellar alguns exercicis o alguna cosa per aprimar-ho?
Medeixo 1'56m i peso 58kg, estic bé de pés? Tinc que aprimar-me?
Moltes gràcies!!
Alba Garcia

Hola guapa,
Segons el que ens has detallat, estàs en un pes saludable, per tant no necessites aprimar ni canviar res del teu cos per salut.
Dius que et preocupa el volum de les teves cames, sobretot la part dels bessons, si ho he entès bé.
La veritat es que no hi ha cap remei per aprimar una part concreta del nostre cos. El 80% del nostre físic ve determinat genèticament, i tal com és està bé.
Si et planteges fer algun exercici o activitat física per canviar aquesta zona, primer pensa que no és necessari que canvis res del teu cos, sinó el que si pots canviar és la manera de tens de veure'l, i també tingues en compte que segurament exercitant aquesta zona, el que faràs serà desenvolupar el múscul, i això també et farà augmentar de volum.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org