FRUSTRACIÓ
El cas es que mai se que fer quan m'agrada un noi...És com que mai intento fer cap pas per cridar la seva atenció i tot i quan crec que podria passar algo em fa moltíssima por que em rebutjin. M'agradaria ser en aquest sentit molt més llençada perque trobo que m'estic perdent moltes coses per aquest problema. Tota aquesta consulta ve perque fa un temps que m'agrada un noi i nose si son ilusions meves o què pero sentia en part que potser podia passar algo entre nosaltres. Pero el cas es que no hs fet res perque passes, no em llenço a res i perdo oportunitats. Va acabar amb una altre tia i vaig estar bastant malament... Simplement pel fet de que si potser jo hagues intentat algo aquella tia seria jo. Ara que s'acaba el curs i tal no el tornaré a veure i em fa bastanta rabia haver acabat aixi i sense poder dir-li. També em fa rabia no intentar res amb ell, basicament perque tampoc es que volgués res serio...Nose com fer per solucionar aixo i també en general el meu problema amb l'autoestima i els nois...Ajuda porfi
Laia Sala

Hola!
Una mica d'autocrítica és positiva si ens ajuda a activar-nos i canviar conductes, però centrar tota la culpabilitat en un mateix... no és gaire sa!
Si no ha passat res amb aquell potser és que aquest noi tampoc ha facilitat les coses, no creus? o potser ha decidit que vol estar amb l'altra noia! Sé que fa mal, però és així, no podem controlar les emocions, els sentiments ni les conductes dels altres, l'únic que podem fer és acceptar-les.
Potser hauries de revisar i conèixer la teva forma d'apropar-te als nois que t'agraden. Envies senyals? T'agarada més parlar cara a cara o a través del mòbil? Estàs relaxada quan esteu sols? o els teus nervis no et deixes actuar amb naturalitat?
Busca quins són els teus punts forts! (hi ha persones que guanyen en la distància curta i altres que es desenvolupen millor davant tot un grup de gent). Quin és el teu estil?
i, finalment, en quin moment podia haver actuat diferent? Què podia haver fet/dit? Seré capaç en un futur de portar-ho a la pràctica?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico