Bi
estic com en un entrmitj em sembla que soc Bi ja que a la dutxa miro molt a les ties i algunes em posen pero nose si el que sento cap a elles es mes aviat curiositat i els tios magraden pero tb
Penso k al cap com que de petits rns han ficat al cap nens amb nenes i nenes amb nens pero no estic segura de si ho.soc prefereriria que m'ajudesiu per saber si.ho soc .ja se tambe que hi han diferents graus de Bisexualitat pero magradaria saber si ho.soc i el grau .
Aveure si hem podrieu ajudar
Una abraçada ;)
Laia Sala

Hola Fresh,
Si no ho saps tu... nosaltres no ho podem endevinar! Potser encara no t'has definit del tot, sents desig per tots dos gèneres i les influències culturals i educatives et fan dubtar sobre el que sents... Així que el millor és prendre-s'ho amb calma i anar-se observant una mateixa!
Ves veient amb quines persones t'agradaria tenir-hi una relació sexual íntima i amb quines et vindria més de gust començar una relació romàntica de parella (potser aquest plantejament t'ajuda a veure els teus interessos).
No cal que ens etiquetem als 14 anys si no ho tenim clar, potser cal experimentar una mica abans de posicionar-nos, no?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico