Amor
Tinc un problema. M'agrada un noi de la meva classe amb el que fa molt que som super amics. En vam parlar un dia per whats pero vam dir que ho haviem d'acabar de parlar cara a cara. El problema es que no m'atreveixo a treure el tema i pel que veig ell tampoc. Es molt incomode ja que mai havia estat en aquesta situacio i parlar d'aixo amb el que a la fi es un amic es raro. Necessito paralrne ja, ja que cada cop els sentiments son mes forts. Com li trec el tema? I quan li hagi tret com faig que flueixi la conversa?
Contesteu com abans millor siusplauu!
Laia Sala

Hola!
Entenc la teva incomoditat i vergonya per parlar d'un tema tant íntim, però si cap dels dos el treu... potser s'allarga massa!! Així que et toca prendre la iniciativa i, si vols, pots dir-li per whatsapp que teniu un tema pendent i que quan vulgui en podeu parlar cara a cara. És probable que se sorprengui una mica, però és necessari que en parleu.
Quan estigueu cara a cara... pots començar explicant com et sents amb ell, què t'agradaria que passés, com t'imagines que reaccionarà.... i així tots dos us podeu expressar tranquil·lament. Llavors, ja serà qüestió de veure com evoluciona... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico