Em fa vergonya fer petons a la meva nòvia.
Fa només dues setmanes que sortim,i el màxim que hem fet ha sigut agafar-nos de la mà i fer-nos petons a la galta. El problema és que em costa ser carinyosa amb ella, no estic acostumada,i em fa cosa. I penso quan d'aquí poc fem un mes, seria vergonyós que bo en haguéssim fet ni un sol petó a la boca o més contacte.
Laia Sala

Hola!
Ui! no t'atabalis!! Cada parella va al seu ritme! Si cada persona té ritmes diferents, imagina't quan posem en comú dues persones en una relació. Jo em fixaria primer en si esteu bé juntes, si ets sents còmode amb ella i tens ganes de tocar-la... Si és així, podem seguir:
- busca estones d'intimitat amb ella, per estar soles i parlar... mirar-vos... i començar a jugar una mica amb carícies als braços o a la galta... i ja veuràs com, sense adonar-te'n, us esteu fent un petó. ;)
Escolta el teu cos, escolta el seu cos i deixeu-vos sentir.
És més fàcil del que t'imagines ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico