Tinc Anorexia Nerviosa!! I nose que ferr
Holaa,
Em van diagnosticar anorèxia i em veig grassa nose que ferr!! I tampoc se si portar pantalons curts aquest estiuu xq s'em veura tota la xixa de la cuixa 😭 Vaig a dos psicolegs i vaig cada setmana a pesar i tinc por xq mai em volen dir el pes i si no m'el diuen aixo vol dir que m'estic engreixan cada vegada mes i xq no em deprimeixi no m'el diuen jo crec les meves germanes m'estan cada dia a sobree bueno igual que tota la meva familia i no m'agrada que em controlin a mes jo em veig grassa pro els altres em diuen q estic com un pal pro no m'els crec jo crec que em diuen q estic com un pal xq no em deprimeixi 🤷🏼‍♀️
Alba Garcia

Hola bonica,
Entenc que estiguis tant preocupada! És normal perquè estàs passant per una situació que no és gens fàcil. Deus estar patint molt i em sap molt de greu.
Primer de tot, volia explicar-te que es normal que no et diguin el pes, i t'explicaré perquè: No és perquè et vulguin amagar informació o et vulguin engreixar perquè si. Les persones professionals t'estan ajudant a que puguis sortir de l'anorèxia i això serà un procés en el qual hauràs d'aprendre moltes coses. Ells i elles faran el possible perquè la teva salut (tant física com mental) millori. Perquè no et diuen el que peses? Perquè moltes vegades la millor manera per lluitar contra una obsessió, o contra una cosa que volem controlar, és deixar-la de controlar. Precisament el control del pes, la preocupació pel pes, el control del menjar, són les armes que té la malaltia per anar-te fent mal, encara que tu no te'n adonis.
Quan dius que tu et veus grassa, però que les persones del teu voltant et veuen molt prima, es normal que no ho entenguis, i que realment pensis que t'enganyen però no és així. El que està passant és una cosa que passa bastant sovint en els Trastorns de la Conducta Alimentària i és diu: distorsió de la imatge corporal. El teu cap veu el teu cos d'una manera que no és la real. Per molt que estiguis prima, et veus grassa. I és la teva realitat, i això t'angoixa, però és un "error" del teu cervell de la informació que rep sobre com veus el teu cos.
Entenc que et faci ràbia i t'angoixi que t'estiguin tant a sobre, potser no saben com ho han de fer per ajudar-te. Però d'alguna manera és important que tinguis confiança amb els i les professionals i la teva família, i els hi deixis que siguin ells qui "controlin" una mica tots aquests temes perquè tu et puguis recuperar i trobar-te millor. és normal que en tot aquest procés et sentis deprimida,... i que moltes vegades no entenguis res.
Per això m'agradaria proposar-te que poguessis venir acompanya amb algú de la teva família al ACAB, i així us podem fer costat, i et podem explicar com funciona tot això perquè puguis entendre bé el que t'està passant. Pots parlar-ho amb els teus pares i fins i tot llegir-lis aquest missatge i si voleu podeu trucar al 93 454 91 09 i demanar hora per trobar-nos.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org