Mnjar de me.rda
Hola jo ja vaig fer una consulta no fa molt, aquesta: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/53313
El cas és que segueixo estant preocupada pel què menjo, i em fa molta por engordar encara més.
Per berenar menjo un munt de porcaries i fins i tot sense tenir gana i després tinc moltes ganes de vomitar...
Abans amb la psicòloga anava 1 cop al mes més o menys, després van ser 1 cop cada 2 mesos, i ara l'últim cop que vaig anar diu que ella ja em veu millor, tot i que sap que a vegades ho passo malament, però que diu que creu que he millorat. (i ja porto des dels 19 anys anant, o sigui que són anys anant, però jo no em sento preparada per deixar de anar), l'últim cop que vaig anar, que va ser ara fa poc em va dir que no em donava hora fins després d'estiu, o sigui uns 6 mesos... i dient-me això, ja veig que aviat em donarà l'alta definitiva i no ho vull..
Però bueno el motiu per què faig aquesta consulta és pel menjar, és que de veritat que ja no sé què fer.
La meva psico ja em dona eines, com per exemple rentar-me les dents, anar a passejar o caminar, distreura'm...però és que no puc.
Bueno no sé per què faig aquesta consulta... perquè deveu pensar que sóc una pesada..
Alba Garcia

Hola bonica!
Primer de tot, no pensem que siguis pesada! Al contrari, ens alegra saber que ens escrius i ens agradaria molt poder-te ajudar.
He llegit l'altre consulta que vas fer, gràcies per deixar-nos l'enllaç, per conèixer una mica més el que et passa i el que et va recomanar la meva companya Carlota.
Entenc tot el que estàs pensant i sentint! Veig que pot ser que pateixis algun trastorn de la conducta alimentària i és important tractar-lo! No és fàcil la teva situació si a més arrossegues un TLP, i vas estar ingressada i tot. Tot això no és gens fàcil, et deu fer patir molt, i és important veure com podem posar-hi solució! Així que has fet molt bé tornant a escriure, perquè això demostra les ganes que tens de fer coses per sentir-te millor i fer el que et convé per la teva salut tant física com mental.
M'agradaria recomanar-te que poguessis venir al ACAB, perquè des d'alla podrem escoltar-te, assessorar-te i acompanyar-te per posar solució a tot això que et passa.
Si vols pots trucar al 93 454 91 09 per demanar hora, així podràs explicar-nos més tranquil·lament tot això i podrem buscar quines alternatives o coses pots fer per estar millor.
T'esperem! Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org