?
Hola.
L'altre dia vaig quedar amb el noi que m'agrada i ho voliem fer i tal (ell és verge), però a l'hora de la penetració no entrava de cap manera, però no per part meva, ja que jo estava excitada i amb el forat dilatat i tot correcte, i bueno finalment ho vam deixar córrer. Avui hem tornat a quedar i ens ha passat el mateix i ja no sabem que fer.
Mariona Busto

Hola Anonima!
Segurament els nervis, normals de les primeres vegades, us estiguin jugant una mala passada.
Molta paciència i calma. Intenteu no anar directament a la penetració, exciteu-vos, acaricieu-vos, masturbeu-vos, introduïu primer un dit, dos... i quan decidiu anar a la penetració intenteu-ho a poc a poc, podeu provar amb diferents posicions (ell a sobre, tu a sobre), si veieu que no entra, seguiu jugant i estimulant-vos d'una altra manera i torneu-ho a provar passada una estona. No tingueu pressa, el sexe necessita temps i confiança, així que de mica en mica!
Ah! No oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat