ajuuda
es molt breu;
tenia un novio em feia molta vergonya mantenir relacions ja que no m'agraden les meves parts íntimes, un dia ho vam decidir fer (amb la llum apagada això sí) va ser molt extrany perque no van haber preeliminars ja que jo estava morta de por, arribava tard a casa, els seus pares pasaven per devant la porta i jo pensava que entrarien i ens veurien en el tema...total, que al final no em va entrar el penis en el lloc on ha d'anar i jo estic preocupada a veure si es normal o sinó que he de fer
Mariona Busto

Hola unicorn!
Fixa't que la situació no era la més idònia per mantenir relacions sexuals amb tranquil·litat i calma. Per tant, és completament normal que no entrés.
Us recomanem que si teniu ganes (tots dos) de mantenir relacions sexuals, busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. Tenir sexe amb la por que els pares entrin per la porta, no ajuda gens! Un cop trobeu el lloc i moment adequats, aneu amb calma i sense presses. Anar directament a la penetració segurament et resulti molest i inclús et pugui fer mal. La penetració no ho és tot! Doneu temps a que els vostres cossos s'excitin, que estigueu relaxats i preparats per la penetració. I si no entra, no passa res, seguiu jugant, acariciant-vos, fent petons... de mica en mica i sense presses.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat