Genitals anormals??😭
Hola!
Sóc una noia de 18 anys i fa bastant temps que els meus genitals em tenen preocupada. Tinc els llavis menors molt penjants, sobretot un que és molt més gran que l’altre i quan tanco les cames un se’m sobresurt moltíssim. Estic començant a agafar una mica de complexe i em preocupa que no sigui normal, perquè ultimament m’he estat fixant en les meves amigues i sóc l’única que ho tinc així, i a més és molt exagerat!
He buscat per internet però no m’aclara si és una cosa normal o si hauria de mirar-m’ho... només diu que es pot arreglar amb una operació
És una cosa normal entre les noies? després de tenir relacions sexuals els llavis es fan més grans? O només em passa a mi? Cada cop m’ho veig més exagerat!! Un és enorme
Gràcies
Helena Angel

Hola Lpg17,
Cada vagina és diferent i els llavis vaginals és habitual que no siguin simètrics, és habitual que siguin asimètrics. És cert, com tu dius, que es poden operar però un bon cirurgià estètic ho hauria de recomanar només si et genera dolor, malestar, si et limita a l'hora de relacionar-te amb els altres i si t'impedeixen les relacions sexuals.
Una de les dificultats que tenim les dones és que no tenim referents de vulves, les úniques que veiem són les que podem veure al porno, i generalment no són vulves naturals. Per tant, t'animem a que puguis informar-te dels tipus de vulves que hi ha ;) veuràs que son infinits. T'adjuntem una imatge per a que vegis un petit resum:
https://endoinformacion.com/vivir-con-endometriosis/tipos-de-vulvas/
">
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com