Salut
Holaa,
Primer de tot agraïr-vos la feina que feu. És genial i ajudeu molt.
Tinc unes punxades fortes a la zona abdominal i no sé a que es deuen...
Moltes gràcies!!!
Laia Reventós

Hola!
Moltíssimes gràcies per valorar la nostra feina!
Les punxades que experimentes a la zona abdominal es poden donar per molts factors i causes diverses. Cal tenir en compte també el tipus de malestar abdominal segons el dolor, duració (si és constant, amb rampes, ardor, etc.), si hi ha nàusees, vòmits, sagnat, diarrea o restrenyiment.
Alguns exemples de causes del dolor abdominal poden ser: menstruació, gasos, malestar intestinal, haver menjat en excés, una infecció a la zona, una lesió, irritació, quistes, etc. Hi ha moltes posibles causes i aquestes només són algunes.
La millor via per conèixer els motius d’aquests dolors abdominals i per a tenir la seguretat de si és quelcom greu o no i com tractar aquest dolor és anar al metge i fer-se un examen físic per tal de fer un bon diagnòstic i realitzar les proves necessàries per determinar el millor tractament.
Espero que t'hagi servit d'ajuda i t'animo a anar al metge per a tenir una millor certesa del que et passa.
Laia Raventós,
Psicòloga