Depilació problema
Bones tinc un problema que es que em fa vergonya dirli als meus pares que em vull depilar la zona del biquini de moment m'he anat tallant els pelets amb tisores pro a arribat a un punt k en tinc mases i em fan fàstic quins metodes de depilacció per la zona del viquini hi han? En cera no perque el dolor es extrem...
Una abraçada♥
Laia Reventós

Hola!
Pel que veig tens 14 anys. Començar a tenir la preocupació per depilar-se a aquesta edat és comú. Hi ha varis mètodes de depilació. El més recomanable ja que és el més durader i el que fa que surtin els pels menys forts i negres és la cera depilatòria. pots anar a un centre d'estètica especialitzat i començar per les ingles-línea bikini-, i després si t'acostumes al mal i vols entrar més, hi ha la brasilenya o la caribenya (en funció de si vols depilar més o menys la zona). Ara bé, comentes que aquest mètode no et convenç. Aleshores, hi ha altres mètodes que, tot i no ser tan recomanables pel fet que fan sortir el pel més negre i fort, no fan mal. Aquests són, o bé la crema depilatòria o la gilette.
T'animo a que ho comentis amb els teus pares, o la mare si és més còmode per a tu, i segur que ho veuen bé. sinó, també pots demanar consell a les teves amigues, que de ben segur estan o han passat per la mateixa situació que tu! ;)
Espero haver-te ajudat!
Laia Raventós,
Psicòlogs