"Amiga"
Bones!
Tinc una amiga de fa molt de temps amb la que no em sento agust. M'he preguntat moltes vegades el per què però no trobo cap conclusió, és molt bona noia, pobre, suposo que deu ser un tema d'afinitats.
Resulta que quan quedo amb ella, no em sento jo mateixa, no acabo d'agafar-li confiança, ésmolt extrany però ho paso psicològicament malament i ràpidament tinc ganes d'arribar a casa tot i el temps que portem juntes (la vaig conèixer fa uns anys però vam perdre la comunició i l'any passat, em vaig mudar al seu poble, pel que hem tornat a tenir molt de contacte).
El cas és que intento evitar quedar amb ella i m'he cansat de donar-li llargues, no em sento gens bé fent-ho i ella tampoc "capta" la idea. No sé què fer perquè no deu ser gens agradable que et diguin que no volen quedar més amb tu per aquesta raó i tampoc vull generar males vibracions entre nosaltres.
Moltíssimes gràcies!
Laia Sala

Hola Nunu,
És veritat que hi ha persones amb qui no tenim tanta afinitat i a vegades és incòmode passar-hi algunes hores. Potser seria més lleuger si quedeu amb altres persones i sou un grupet, ja que així l'atenció queda més repartida i no esteu tant pendents d'una sola persona.
Per altra banda, també et diria que intentis recuperar l'essència de la vostra amistat, és a dir, què és el que us va unir? què t'agrada d'ella com a persona? Quines virtuts té?
Estem tant preocupats buscant els defectes i les imperfeccions que ens oblidem de les coses que ens agraden dels altres ;)
Dona-li un període de confiança i també dona-te'l a tu mateixa. Ja veuràs com et sentiràs millor.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico