m'estic fent paranoies?
fa com 2 mesos que parlo am un noi que es 3 anys mes gran que jo, o sigui es del 2000. I laltre dia estavem fent trucada normal i no era pas el primer cop que parlavem, si no que ja feia com una setmana que ens trucavem. Total, a ell se li va acudir de fer videotrucada i jo normalment no porto els cabells arrisats perquè me'ls planxo, i quan vam fer videollamada els portava arrisats i crec que no li vaig agradar o algu, perquè ja no em diu de fer trucada ni res d'això...
Serà perquè em va trobar lletja o algo? Tinc por, perquè pensava que tenia possibilitats amb ell i no se si encara en tinc.. ES MOLT GUAPO JOOPETIS!
M'estic enparanoiaannt?
Laia Reventós

Hola!
Això només ho pots saber parlant amb ell i preguntant-li el motiu pel qual ja no vol fer més videotrucades. Aquesta és la única solució per sortir de dubtes.
No t'hi capfiquis per algo que no saps ben bé si és el que tu creus, ja que podria ser que li passa algo que no tingui res a veure amb tu, o està liat, etc. Per tant, el millor que pots fer és parlar-ho amb ell, la comunicació és vital!
I si realment fos el cas que no vol fer videotrucada amb tu perquè no li agrades amb el teu cabell natural arrissat, és que no val la pena seguir coneixent-lo...I millor que te n'adonis ara i o quan ja sigui massa tard!
Així doncs, ànims i parla-ho amb ell
Laia Raventós,
Psicòloga