Dubtes...
Be, primer de tot no se si aquesta és la categoria correcte, però crec que sí.
Per dormir sóc d'aquelles persones que necessita tapar-se, però realment només ho necessito a l'estiu, ja que la majoria de cops dormo amb molt poca roba o directament sense.
He arribat a la conclusió que necessito tapar-me per tenir una sensació com de més seguretat.
És com si sense roba, o roba de maniga curta em sentis desprotegida...
No se si això és dolent o bo o no és res.
Però no se, de que no estic protegida?
Si dormo amb pijama llarg a l'hivern i de forro o així no em passa quasi gens...perquè ja vaig com "protegida" (de no se que) amb el pijama.
Però no se. Em dona masses voltes això. Que no crec que sigui res per preocupar-se, però es que em té angustiada o algo, que no em deixa dormir bé, o adormir-me ràpid, és a dir abans de les 00, però no despertar-me a les tres de la matinada.
Suposo que és per això, si no, no se quin és el motiu pel qual no dormo quasi.
Ni el perquè tinc sensació de desprotecció...
ThanksForAll
Laia Reventós

Hola!
Moltes persones experimenten la mateixa sensació que tu comentes de "inseguretat i desprotecció" al dormir destapats. I pot ser per molts motius, ja sigui per la por a passa fred al mig de la nit, pel fet que estem acostumats a anar amb roba tot el dia o per altres motius. La qüestió és que no ets la única que té aquesta sensació, per tant no et preocupis, ja que és una sensació comú entre moltes persones, homes i dones.
Si et genera angoixa la idea de dormir destapada, intenta posar-te peces fresques que no et facin passa calor però ja no tinguis la sensació de desprotecció al anar destapada.
I relaxa't!
Laia Raventós,
Psicòloga