Mare i sexe
Porto uns dies ratllada per aquest tema i se'm va acudir escriure una consulta. Porto 5 mesos sortint amb un noi. Ell té un any més que jo i estem molt bé, pero estic una mica insegura. Ell ha estat amb altres noies anteriorment i ha tingut relacions sexuals. Realment jo crec que no estic preparada per fer aquest pas i ho he parlat amb ell i m'ha dit que estigui tranquila que no farem res que els dos no vulguem fer. El problema està en que, si es dona la situació, potser jo amb el calentón i amb totes les ganes (perquè que en fred digui que no no vol dir que en el moment no em vingui de gust) fem algo. Jo tinc molta confiança amb ma mare i li explico tot el que passa amb el meu novio. Ella sempre em dou que no faci res, que soc petita i que després podria empenedir-me'n. Tinc por de donar un pas amb el meu novio i decepcionar ma mare. Ajuda estic molt capficada amb aquest tema, no puc pensar en una altra cosa.
Mariona Busto

Hola M23Ca!
Moltes gràcies per escriure'ns! És completament normal que en tinguis ganes i més quan esteu els dos en el moment "calentón" com tu dius, però tenir ganes no vol dir sentir-se preparada per fer-ho. Com n'heu parlat amb la teva parella i tots dos us respecteu els vostres ritmes, podeu pactar fins a on voleu arribar, sense pressions i amb tota la confiança, per poder baixar el ritme quan així ho necessiteu.
És molt important sentir-se segura i preparada per mantenir relacions sexuals, fer-ho amb la persona amb qui nosaltres vulguem i quan nosaltres vulguem. Per tant, dóna't temps per sentir-te amb confiança per fer un pas més, no hi ha pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat