Masturbació i polla.
Hola bones!
Una pregunta, quan em masturbo, es com que sento més plaer quan ho faig a la dutxa o sense veure porno que veient-lo, i doncs volia saber el perqué.
També volia preguntar quin seria el tamany "correcte de la polla. Tinc 17 anys i em fa 17 cm. Crec que és correcte.
També preguntar el funcionament de la regla. Vull dir, en plan, quan es té una parella estable i no cal utilitzar condó, i no és vol quedar embarassada, quan és pot tenir relacions? Penso que hi hauria d'haver com més informació pels nois, ja que crec que s'informa molt a les oies però gens als nois.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola especial 17!
Doncs que experimentis més plaer a la dutxa i fent ús de la teva imaginació, és fantàstic. Cada persona ha de trobar la manera en que més li agrada excitar-se i experimentar plaer. El porno és un recurs més que hi ha (dirigit a majors de 18 anys) per augmentar l'excitació, però aconseguir excitar-se a través de la imaginació és genial!
Pel que fa a la mida del penis, perquè tinguis una referència et direm que la mitjana catalana està al voltant dels 13 cm en erecció.
Per poder tenir relacions sexuals sense utilitzar preservatiu, es recomana que sigui amb una parella estable i si tots dos us heu fet analítiques per saber del cert que no teniu cap infecció de transmissió sexual (ITS). Mantenir relacions sexuals sense cap tipus de mètode anticonceptiu us exposa al risc d'un embaràs no desitjat. El funcionament de la regla pot variar de noia a noia. Se sol dir que tenim cicles de 28 dies, és a dir, si comptem des del primer dia que ens ve la regla fins al primer dia de la següent regla, passen 28 dies. De totes maneres hi ha noies que tenen cicles de 21 dies i d'altres de 35 dies, i es considerarien cicles "regulars". Però també hi ha noies que tenen el que s'anomena cicles irregulars, que van més enllà dels 35 dies, i per tant és més complicat poder preveure quan vindrà la següent regla i també quan es produeix l'ovulació. L'ovulació és aquell moment on s'allibera l'òvul i per tant és el moment on pot produir-se l'embaràs. En noies de cicles regulars se sol ovular a la meitat del cicle.
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat