Com els hi dic?
Hola !
La meva consulta és perquè tinc novio des-de fa 4 mesos (sé que és poquet) però el cas és que volem anar al cinema però m’han de portar els meus pares al cinema i ell m’ha dit k per ell no li fa res dir-li als seus pares però esque a mi em costa molt... Nose com dir-lis ja que mai els hi explico quasi res i menys d’aquest tema, tenim bons relació però sóc massa vergonyosa com per dir-lis... I també soc molt vergonyosa com per dir-li a algun altre familiar...
esque la meva familia (sobretot els meus pares) sempre estan amb la “broma” de que quan tingui novio ens vigilaran molt, k tindran una xarla, k no ens deixaran sols ... I els hi vull dir per una part ja que no vull inventar-me excuses ni mentides per anar amb ell al cinema però esque em fa molta cosaaa.
Gràcies per llegir la meva consulta.
Laia Sala

Hola Aideta,
Doncs la solució és fàcil i difícil a la vegada: parlar-ne amb ells!
Pel que sembla ells tenen ganes de saber de la teva vida i no posen cap impediment amb el fet que comencis una relació, així que endavant! sé que al principi potser et costa una mica, però aquí tens alguns consells:
• Digues que tal dia vols anar al cinema
• Explica que has quedat amb un noi
• i si comencen a preguntar... contesta fins on vulguis! (tens dret a dir als teus pares que et fa vergonya parlar-ho i segur que ho entendran!)
Tu mateixa dius que t'agradaria parlar-ne amb ells, així que endavant hi ha molts adolescents que estarien encantats de poder parlar amb els seus pares sobre aquest tema, aprofita tu que pots ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico