ETS al Grindr
Hola bon día. Fa poc que vaig cumplir la majoria de edat i a mi sempre m'ha agradat vestirme de noia. Poc a poc vaig anar augmentant el meu desitg de vestirme de noia i m'he anat comprant consoladors, maquillatge i roba femenina. Ha arribat un punt en el que aixo no es suficient i necessit algú amb qui quedar i experimentar tenir relacions sexuals amb un noi. El problema que tinc es que vull tenir sexe normal pero no vull agafar cap ETS (tenc molta por). A més, la majoria demanen que els pasi foto al Grindr i jo tenc por de que despues les pengin a internet i la gent conegui el que faig. Que hem recomanes per disfrutar al maxim del sexe i que sigui segur?
Mariona Busto

Hola emmasukiia!
Sempre que enviem una fotografia o vídeo nostre a algú, perdem el control... per tant, precaució sobre què enviem si no volem que la nostra intimitat quedi exposada sense poder-ho controlar.
Per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS) és important fer ús sempre de mètodes de barrera (com el preservatiu) per evitar el risc de contagi, tant en el sexe oral com en el sexe anal, o si els genitals entren en contacte entre si. També és important fer-se analítiques de forma periòdica per estar segur que no tenim o hem agafa alguna ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat